Tuesday, February 23, 2010

Lusting after.. edice vecicky do bytecku


Jak jistě víte, chystám se brzy stěhovat. No a byteček sice má být z části zařízen (pračka, trouba, dvouvařič, postel, malý stoleček a dvě židle:) ale je pár věcí, které budu muset časem dokoupit. Jako například psací stůl. Nutnost! Byla jsem včera na "procházce" v Ikee a našla jsem tenhle, který se mi moc libí. Je krásně sytě červený a takový prostě celkově veselý a já opravdu teď potřebuji trochu radosti. Zásuvky, které jsou napravo, jsou sice k němu zvlášť ale i tak je za celkem rozumnou cenu a na rozdíl od většiny ostatních není úplně obří a mě by se tam větší asi těžko vešel..


Pak mě zaujala tato skříň, hlavně z toho důvodu, že má (viz další fotka) na dveřích přes celou plochu zrcadla. Které by nádherně zvětšily dojem pokoje a zárověň je to velice praktické, pač já zrcadla ráda:). Ale zdála se mi trochu drahá, takže se spíš pokusím najít podobnou jinde..


Ale musite však uznat, že ta zrcadla jsou užasná, že?


Ráda bych měla byteček trochu sladěný a aby se doplňky příliš navzájem nebily tak bych ráda držela, alespoň u toho, u čeho to půjde, jistý barevný tón. Z toho důvodu mě tyhle nástěnné hodiny zaujaly..


Budka na kliče. Až zas budu mít někdy zbytečných stopade tak do ní jdu:)) Že bych ji ale třeba eventuálně přelakovala na červeno? Možnosti jsou téměř neomezené. :)


Jednoduchá ale na druhou stranu ne moc zajímavá. Ale ve stejném odstínu červené..


Mnohem zajímavější ale jiná červená a taky dražší.


V čem mám absolutně jasno je, že chci mít všude krásné svíčky. Už mám docela slušnou zásobu doma ale nikdy víc neuškodí! :))


Pak také ale chci nějaké rostlinky ale byteček půůsobil tak jaakože živě.



Tak momentálně o všem jenom sním a planuji a snažím se tím zabavit. Zatím jsem koupila jen velký A4kový červený rámmeček, který také ladí do stejné barevné harmonie. A jinak se zbytkem postupem času si to nějak dořeším a doufám, že budu spokojená. Jinak vše co vidíte naahoře je Ikea a bylo to prostě, co mě včera zaujalo. Ale kdoví jak to dopadne..

Translation: Looking for things into teh new flat, went to Ikea yesterday and was taking pictures of things I might buy once I'll be able to afford anything. Thinking of a bright happy red working table, to cheer things up a bit. Also contemplating on a mirrored closet to make the room seem bigger. Then I'd like aa nice big red wall clock to go with the desk and a red lamp to keep things in key. Otherwise the flat will be all candled and be-planted.:) I want it be give off the feeling of being alive in a sense. I want my own little paradise. I want it to make me happy after so much pain..

No comments: